آذینآذین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

آذین نفس مامان و بابا

روز به دنیا آمدنت

1392/4/8 18:27
نویسنده : آمنه
2,021 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم 20مهر1390قدم به دنیای مامان و بابا گذاشتی شب قبل به دنیا اومدنت نوبت دکتر داشتم با بابا

رفتیم مطب دکتر مینو رجایی بعد از معاینه خانم دکتر مهربون نامه سزارین بهم داد که فرداش برم سزارین

کنم .از همون اوایل بارداری از زایمون طبیعی می ترسیدم و مصمم شدم که تو رو از طریق سزارین به دنیا

بیارم.هرچند خانم دکتر می گفت راحت می تونی زایمون طبیعی کنی ولی من از زایمون طبیعی وحشت

داشتم .خلاصه دخترم هر طور بود خانم دکتر رو هم راضی کردم که سزارین ام کنه .بعد از تموم شدن دکتر با

بابا اومدیم خونه . بعد از شام و فیلم نوبت خواب رسید تا سرم رو رو بالش گذاشتم دردی تو کمرم احساس

کردم .خوابیدم دوباره درد و احساس کردم هیچی بی خیال شدم اما نه درد نمی ذاشت بخوابم . بیشتر از

این می ترسیدم اگه درد زایمون باشه چه کنم . دردم کم کم بیشتر می شد اما بابایی و بیدار نمی کردم

هی درد می کشیدم از این اتاق به اون اتاق می زدم .ساعتای 6صبح بابایی و بیدار کردم .بابایی که من و

با این حالت دید دست و پاش و گم کرده بود نمی دونست چه کنه .بهش گفتم زنگ بزن مامان بزرگ

مهری و خبر کنه . (راستی مامانی موقع تولدت منو بابا بندر ساکن بودیم اونجا زندگی می کردیم

کار بابا اونجا بود بعد که تو 1 سالت شد اومدیم شهرمون سیریک بابایی همینجا مغازه لوازم خانگی زده

و داریم زندگی رو می گذرونیم)تا برسه اینجا دو ساعتی طول میکشه خلاصه عزیزم ساعت 8با بابایی

رفتیم بیمارستان دکتر شریعتی

ساعت 10و نیم دختر گلم به دنیا اومد آخرش هم طبیعی زایمون کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زهرامامانه ایلیا جون
8 تیر 92 18:30
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی میتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
مامان ساتیار
8 تیر 92 18:34
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com