آذینآذین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

آذین نفس مامان و بابا

بدون عنوان

1392/4/8 17:54
نویسنده : آمنه
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

 

آذین من سلام امروز دقیق 1سال و هشت ماه و 17 روزته. دختر نازم امروز که این مطالب رو برات می نویسم

دلم پر از غصه است  بغضی تو دلمه که نگو فقط منتظر یک تلنگرم که خودمو خالی کنم.آذین نازم مامان بزرگ

مهری - مامان بزرگی که تو رو با جون و دل دوست داره برا مریضی سختش که شش ساله داره باهاش می

جنگه  میخواد عمل کنه .یه عمل سخت فقط خدا می تونه کمکش کنه و دعای همه .تو خیلی دوستش داری

حتی بیشتر از من .خیلی بهش وابسته ای آخه من خونه نیستم همش سر کارم تو رو هم با حال مریضش

سپردم دست او .همیشه بهم میگه وقتی آذین کنارمه انگار هیچ دردی ندارم انگار سالمم .

عزیز مامان الان که نزدیک دو سالته همه زحمتات گردن مامان بزرگ بود.از روزی که به دنیا اومدی تا الان 

داره تر و خشکت میکنه.

خدای من مادرم رو شفا بده به حق بزرگیت گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آیناز
9 تیر 92 9:13
سلام عزیزم انشالا خدا شفاش بده واسش دعا کن گلم .منم خیلی مامانمو دوست دارم درکت میکنم
زهره(مامان.فاطمه)
14 تیر 92 9:18
سلام.منم.یه.شرایطی.مثل.شماروتجربه. کرم.بچه.کم.وزن1350گرمی.کاملا. میفهممت.ایشااله.هرچه.سریعترمامان. حالش.خوب.بشه.عزیزم